Så skal der igen antændes lunter i skægget!



Pirateriet er tilbage: De første to piratoplæsninger er planlagt i det nye år:

Piratoplæsning #4 afholdes i kollektivet Lullita Invest (venue for den første piratoplæsning, HURRA!), Valdemarsgade på Vesterbro, fredag den 23. januar kl. 21.00. Oplæsere so far: Christian Yde Frostholm og Harald Voetmann (som læser op af sin oversættelse af Petronius´ Satyricon - saftige sager). Der kommer yderligere fire oplæsere, som snart offentliggøres her og på Facebook.

Piratoplæsning #5 afholdes på Regensen ved Rundetårn fredag den 27. februar kl. 21.00. Helle Helle læser op og fem andre, som også offentliggøres snart.

Desuden planlægges en piratoplæsning til marts eller april i kollektivet Hermod i Åbyhøj, Århus.

Susanne Christensen har sendt mig en mail om, at der har været piratoplæsning i Oslo, og at det var en stor succes, og at der pønses på et opfølgende arrangement i Bergen. Det er jo herligt, det blev jeg glad for at høre - lad det være en opfordring til at lave piratoplæsninger her og der og allevegne!

God jul! 

(Billedet er en gengivelse af Sortskægs pænt syrede og vel nærmest lidt hippieagtige sørøverflag.)


Kommentarer
Postat av: Olga

Jaah, jeg glæder mig! Har ikke været i Lullita Invest siden sidste piratoplæsning, total full circle.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback