Tid lægger tid til, og bliver.

et; version et

 

ja, det er snart ovre nu, nu ja, netop her hvor jeg står blandt englekopierne og de disciplinerede informatorer, universelt lallende, på fembenede kontorstole, ergonomisk polstrede, indstille- og vippelige for den størst mulige komfort, med elfenbenshåndtag, eloxeret aluminium og hydraulik i præcisionsstøbt kulfiberplast, moderne koreansk kvalitet

 

 

et; version to

 

planerne for Cirkus Babels sidste forestillinger er prikker og streger på skrivebordet, der er helt booket op og nu kan cirkusarbejderne endelig drikke deres kaffe, akrobaterne har allerede fyldt vognene, bogstaverne langs skemaet, i viderunderlig ro, så er kaffepausen slut og skemaerne lægges i kuvert, brevets øjne glimter som jeg efter forår, snart skal de danne en karavane

 

 

et; version tre

 

glas; detaljer, som et af historiens år, lad os sige i midten af fortællingerne, det punkt hvor du gav mig en meddelelse stoppet ind i en rudekuvert, de som allerede er døde ønsker sig en ende på fortællingerne skrev du, "det er alligevel enden på fortællingerne", sagde nogen som læste over min skulder, "vi må lære at der ikke fortælles" (som var det en vejrprognose der blev læst op), jeg kunne jo ikke så godt fylde budbringeren med løgn, intet talte for at det hele skulle være forkert  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback