boxer

the nationals nye plade er fantastisk. den er ligeså god som alligator, synes jeg, og det er grove løjer! jeg glæder mig til at se dem på roskilde, det er en af must see koncerterne sammen med bla AGF.

receptionen for sofa i torsdags var hyggelig og sjov, bogen er virkelig blevet flot - det samme er katrines. det var rart at være hjemme i kbh et smut, jeg har næsten ikke været hjemme de seneste tre uger, fordi vi har afslutningsprojekt på testrup. konstant på arbejde, det er heldigvis morsomt - et af de fede projekter er en audiopoesikoncert, som skal fyres af på mandag. morten okbo fra turbulens har været med på skrivelinjen i to uger, og han har lavet et kæmpe arbejde med eleverne. og så kan han drikke øl og fortælle slemme historier (-: KB er hjemme igen fra fisketur i slovenien (æblefar vikarierede), og han fyrer fiskeanekdoter af i tide og utide. det er sgu sjovt. i aften holder vi afslutningsfest på skrivelinjen, og vi laver nok festivus (seinfeld) og udtrykker vores dybe skuffelse over eleverne i de forløbne måneder. de får en hård omgang, og så danser vi limbo bagefter, fortæller flere røverhistorier og fester til den lyse morgen. det er et herligt liv!

Kommentarer
Postat av: johan

hørte dem i berlin for et par uger siden. dansede nærmest med forsangeren under abel og mr. november. det var fantastisk.

2007-06-17 @ 16:01:05
Postat av: eslund

hej johan
hvorfvor kan vi ikke mødes, er der en negativ logik? hvornår er du tilbage i dk?
esses

Postat av: johan

jeg ved det ikke. jeg ved det virkelig ikke. jeg er lidt i kbh i weekenden faktisk. men ellers er jeg helt tilbage etwa første august.

2007-06-18 @ 19:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback