kulturarbejder

kulturarbejder


september er startet i kulturens tjeneste som konferencier på højskolernes scene under århus festuge. her spiser jeg en mikrofon, slikker den som en is. jeg glæder virkelig mig til at have ryddet kalenderen for pligter, så kan der blive tid og ro til at skrive den bog, de digte og lege lidt mere med nye rør. vi skal i øvrigt i studiet i viborg primo oktober - indspilning til en lyd/litteratur antologi (fedt!), og vi har fået et par jobs. på studenterhus århus den 13. oktober (kulturnatten) og på testrup den 18. oktober - muligvis med peter laugesen som gæst. den 18. november spiller vi i viborg til lanceringen af cd´en.
jeg er kulturarbejder i festugen til og med den 9. sep., så kig forbi pakhuset, studenterhuset og drik en øl eller en kop kaffe med mig. jeg læser op samme sted med christian dorph og ina merete schmidt den 9. kl 19.

Kommentarer
Postat av: pho

"Kulturarbejder", ja, 70´erne er virkelig hotte og retro lige nu. Knæhøj karse, god festuge!

Postat av: eslund

og bred ymer, peter! er det ikke det, man siger efter knæhøj karse. hvad fanden betyder det egentlig? (-:

2006-09-04 @ 20:20:19
URL: http://www.eslund,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback