Te´de´waaat´de´heejer


som man siger i Jylland (ig´å Okbo) eller: hvad er det nu det hedder


Kommentarer
Postat av: eslund

Det undrer mig i øvrigt (apropos Dorphnaks blog - og i forlængelse af den:deres artikel i Information sidste torsdag), at ingen har kommenteret/reageret på deres udfald mod Wivel. Ligesom det undrer mig, at der kun er to kommentarer på Jens Jacobs mildest talt kontrversielle blogindlæg "Fraklip fra mine erindringer (nr. 411)" 16. august - jeg synes, det blogindlæg er megaheftigt. Har JJ slettet kommentarer, eller er der bare ikke kommet flere? Hvis det sidste er tilfældet, kan man tillade sig en hel del.





Postat av: johnny maracas

Te De Vart De He Jar

2009-03-06 @ 12:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback