This and that



Programmet for Tag og læs! 2009 er færdigt, temaet for seminaret, som er lavet i samarbejde med Information, er tabu. Montanas Litteraturpris uddeles på kurset fredag den 16. januar. Stakke af bøger fra i år ophober sig på gulvet i min stue, det bliver et godt bogår, tror jeg.

Jeg skal til at læse første grove korrektur på Preben Major Sørensens mursten På vippen, som udkommer på Anblik til efteråret. Undertitlen er Bidrag til en ny kriminalantropologi, og bogen er andet bind i en Major-serie - måske kommer der  4-5 bøger! 400 sider, det er grove løjer. Tredje bind kommer næste år.

Jeg har fået en seng, luftmadrasssen er pakket væk. Jeg har fået mobilt bredbånd, og nu virker det. I går lavede jeg mad for første gang i et halvt år på mit komfur - i aften gør jeg det igen, det er en raptus. Mikkel Carl kommer på besøg, og vi skal som altid spise bøffer og snakke til langt ud på natten.

Lørdag morgen tager jeg til Norge med Elin i en uge, og når jeg kommer hjem tager jeg til Testrup, Tag og skriv.

Nye Rør skal ud at spille her og der i efteråret, og vi skal i studiet i uge 44.

Fra tid til anden kan jeg træffes på Props, men det er der jo ikke noget nyt i (-:


Kommentarer
Postat av: Moa

Hvad er den "Props" ale taler om. Undrer "New in town".

2008-07-10 @ 14:21:09
Postat av: eslund

Props er en café/bar i Blågårdsgade. Yndet overspringshandling. En slags "udestue" for mig og andre, når man får lyst til lidt adspredelse med en kop kaffe eller øl.

Postat av: Moa

Okay. Vid torget, Blågårdsplats? Det låter som ett sjyst ställe. Öppet för alla?

2008-07-10 @ 15:49:16
Postat av: eslund

ikke ved torvet. oppe ved nørrebrogade. nr. 5, tror jeg, og ja, åbent for alle (-:

2008-07-11 @ 02:49:54
URL: http://eslund.blogg.se/
Postat av: Moa

Tack för att du skingrade mystikens dimmor för mig - det är helt vanlig bar, alltså (fast ovanligt hyggelig?) Jag har nyligen flyttat till Kbh och har hört "Props" nämnas ett antal gånger och förstått att det är någon sorts författartillhåll. Finns det fler sådana i stan? Det gör det säkert men kanske måste man hitta dit den långa svåra vägen ...

2008-07-11 @ 11:44:42
Postat av: nexø

Hov. Jeg troede, jeg skulle optræde sammen med Lars igen, men åbenbart ikke. Eller måske som suprize guest star?

2008-07-11 @ 12:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback