verbale pupiller


verbale pupiller

eslund i færd med at spise en verbal pupil!

tak for en smuk og sjov weekend. har fået sovet ud nu, tror jeg, og er glad indeni. det har været så fint. nye rørs koncert i fredags gik rigtig godt - fire stjerner i gaffa (tjek www.gaffa.dk) - snart lægger vi nye tracks ud på vores myspace. i det hele taget har verbale pupiller været en succes, måske bortset fra publikumstilstrømningen, men det kunne man måske have forventet. 
der ligger oplæsningsoptageler og videoklip på verbale pupillers hjemmside, martin johs. møllers blog og givetvis på en masse andre litterære blogs. surf rundt ude til højre. jeg har lagt mine billeder fra weekenden ud på min facebook og har oprettet en verbale pupiller group samme sted. kig derind også. jeg har lyst til mere. læg jers billeder og andet guf ud! 

vi hörs


Kommentarer
Postat av: Christoffer Ugilt Jensen

Selv tak Mads. Det blev sgu godt, og tusind tak for al din hjælp med Testrup og andet. Jeg har lige lagt et fint fint billede af dig op på de verbale, taget af min gode ven Rune. Vi rammer Testrup en dag og drikker røvfuld øl.
Øgle eller Christoffer eller hvad fanden eller et eller andet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback