hans ottos fluebog kommer snart

hans ottos fluebog kommer snart


jeg modtog fluebogen med posten i går. den er blevet meget fin, med illustrationer (pik, kusse, fluer, plaster, cigaretskod, et bombet værelse etc). teksterne er heftige, liderlige, konceptuelle og herligt kantede og oppe at køre - "som plankton i ryggen på skrivemaskinens én-to-tre".

fluebogen udkommer i slutningen af næste uge. hurra for opstandelsens jim, mollys hoste og bells angst for udklædninger.
og der er snart flere bøger fra anblik. check www.anblik.blogbar.dk 

Kommentarer
Postat av: rasmus graff

Pikken, kussen, samlejet og fluen i SÆT KRYDS er dælme sjove, liderlige, og temmelig dadaderet. Bogen er meget speciel, jeg glæder mig til at læse Nåden og derefter the one :-)

Postat av: Martin Johs. Møller


I slutningen af næste uge!? Hmm. Jeg har allerede set et eksemplar i en boghandel i Odense. Så må jeg hellere se at få købt den før den kommer i hænderne på de forkerte!

2007-05-17 @ 19:35:45
URL: http://martinjm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback