nyt fra eksilet

jeg er ikke så meget hjemme for tiden. jeg er begyndt på arbejde igen på testrup, orloven er slut, og særligt her i starten af forårsholdet skal jeg være meget i jylland. den står på introduktion af skrivelinjen og fester og vagter på skolen etc. jeg har stort set ikke været hjemme i en måned. rastløshed.
i aften interviewes preben major sørensen af harald på literaturhaus - det gad jeg virkelig godt se og høre. men heldigvis kommer major også til århus snart, så må jeg opleve ham der i stedet. det er på LYNfabriken torsdag den 22. februar, og han læser op sammen med laugesen og skinnebach.
jeg hører joanna newsoms nye plade meget pt. - og albarns the good, the bad and the queen. jeg har købt broadcasts the future crayon, som jeg glæder mig meget til. det samme med pj harveys the john peel sessions 1991-2004 - oh my lover er indspillet i en fantastisk version. musik er godt, når man er ude af hytten i længere tid ad gangen, hvad skulle jeg gøre uden min ipod? ville jeg dø og smuldre? ville jeg træde i alle hundelorte på gaden? eller blive udsat for alle de slemme ting, som klaus høeck opregner i pentagram, hvis han skulle undvære grateful dead? garanteret.
jeg er tilbage i kbh for alvor om halvanden uge og er opsat på at drikke en masse øl i weekenden den 16, og 17. - så er i advaret! er der slemme fester i farvandet? eller bliver det den sædvanlige omgang på props?

ps. mine digte til ildfisken 37 er ved at tage form...

pps. åh, hvor jeg savner modeugen i københavn (-:

Kommentarer
Postat av: rasmus graff

tager digte andet end form?
glæder mig til det ny Ildfish...
og måske, hvis jeg kan blaffe afsted med det, kommer jeg nok til århus og hører major og de andre. hr. brøbecher forærede mig forleden en stak major-bøger. wow, den mand kan skrive skræmmende sager!

Postat av: Jakob Brøbecher

Jeg tager sikkert osse til Århus d. 22. - skal lige have styr på økonomien.

Jeg ville selvfølgelig osse godt have set/hørt Preben og Voetmann på Lit.Haus, men den smuttede. Til gengæld var der forpremiere på Mimo Antabis Major Sørensen-monografi: Afgrunde. Studier i Preben Major Sørensens kortprosa.

2007-02-09 @ 11:44:31
URL: http://makrofascisme.blogspot.com/
Postat av: eslund

det lyder hyggeligt, hvis i kigger forbi. jeg skal egentlig i sommerhus den aften, men jeg venter til tidligt næste morgen. jeg skal også have en stak elever med derind. der bliver sikkert crowded.
det lyder spændende med mimos monografi. han kender en af mine venner fra litteratur i odense. kan den købes irgendwo, jakob?

2007-02-09 @ 11:52:38
URL: http://www.eslund.blogg.se
Postat av: rasmus graff

...Så er det sgu pokkers, at jeg bor i Aalborg og/eller du i Odense. Et lift kunne klare vores økonomiske skrubler!

2007-02-09 @ 14:23:24
URL: http://singularitet.blogspot.com
Postat av: Jakob Brøbecher

pis! det viser sig, at postdanmark ikke leverede til tiden, og at Lit.Haus-arrangementet derfor ikke nåede at få bogen rettidigt.

anyways, mads - bogen udkommer (ca.) 1. marts, vi har ikke lagt os fast på en dato, men det er deromkring. til den tid vil den kunne købes i enhver boghandel. men vi laver nok et slagtilbud på LYNfabrikken (der i øvrigt, så vidt jeg husker, er startet af et par af mine gamle venner fra frederikshavn).

2007-02-10 @ 13:49:35
URL: http://makrofascisme.blogspot.com/
Postat av: eslund

ja, lasse schuleit. mødte ham i går. kender ham fra testrup

2007-02-10 @ 13:52:30
URL: http://www.eslund.blogg.se
Postat av: Jakob Brøbecher

Ja, det er Lasse og hans ægteviv, Louise, der står for det.

2007-02-10 @ 14:15:43
URL: http://makrofascisme.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback