"gud bevare danmark"

Vi former stavene til smil
og håber ordene vil smage
vi er folkets elskere
og vi elsker at behage (åhihyeah)

Vi folder tusinde lemme ud
og trækker løfterne tilbage
vi er folkets elskere
og vi elsker at behage (uhåhuhyeah uhåhuåhuhyeah)

(åh åh) Elsk vores show, som vi elsker os selv (uhåhihyeah)
(åh åh) elsk for os alle for vi tænker kun på fisse (åhyeah)
elsk det sidste skrig, fra en ny collection
af vampede bomber klædt af til hver en tid
og af hvem som helst på alle mulige måder

Vi er er folkets elskere
og vi elsker at behage

- fra samme tv2-plade (faktisk nummeret inden rundfunk freie europa), meget mere dystert, men ligeså blæret pop! den sidste del af tredje strofe kan ikke høres rigtigt - der går sproges i opløsning.


Kommentarer
Postat av: brønnum

Syntes lige du skulle se det her, som også ligger på min blog:

"Hvor er det dog ærgerligt, at ingen kan redde A-huset, der er så særligt og fint. Det giver en helt speciel feststemning, at den foregår på sjette etage i et totalt smadret hus med plettede lænestole, rå cementgulv og tv-skærme med sær videokunst. I går var der f.eks. en pige, der lavede bækkenbundsøvelser hele natten. Puha, hun må være øm et vist sted.

Og apropos underliv. Hvornår er det lige, at de der ålestramme narkomanjeans er kommet på mode igen? Og mere vigtigt: Hvorfor? Det klæder jo ikke nogen. Ad, hvor var der mange fyre med gulerodsfacon og sørgelige popo?er i deres designerjeans. En skændsel, simpelthen.

For resten er det åbenbart kommet på mode at snave igen. Jeg så utroligt mange par, der snavede i bund. Det er da en modedille, man kan bruge til noget."

Postat av: eslund

ha, først troede jeg lige, at du havde været i a-huset! men pyha - jeg er lettet. det kunne jeg ikke se for mig.
gamle brønnum, jeg ejer, som du ved, også et par meget stramme jeans, og jeg elsker at gå rundt med min runde mave og relativt tynde ben og ligne kylling.
du skulle få dig et par - cheap monday jeans har elastisk i stoffet. det er ligesom at have joggingbukser på (-:

esses

2006-11-08 @ 14:06:12
URL: http://www.eslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback