anblikoplæsere i litteraturhauscafeen den 7. december

I LitteraturCaféen kan du i aften [torsdag den 7. december] opleve to litterære sæt. Først står den på to kvindelige forfattere fra forlaget Hurricane: Seimi Nørregaard og Gitte Broeng. De er begge aktuelle med nye værker - Seimi Nørregaard udstiller for øjeblikket performanceinstallationen "Væggene har ører" på Overgaden. Og Gitte Broeng er aktuel med digtsamlingen "Interiør".
I andet set præsenteres to forfattere fra forlaget Anblik: Mads Eslund læser digte op fra "Stærkt røde søkker til slidte blå jeans" (2005), og Kasper Nørgaard Thomsen læser op af sin to-bindsroman "Malonecity", der udkommer 14. december.
Der er mulighed for at købe hjemmelavet mad og kigge nærmere på caféens eksklusive bogsalg, og måske købe en boggave til sig selv eller sin nærmeste. Maden serveres fra kl. 19, og kunstnerne går på scenen omkring kl. 20.

tidligere på aftenen/sen eftermiddag den 7. december læser jeg op til en fernisering somewhere i indre by, tror jeg. det ved pablo lidt mere om - konkret info, når jeg har snakket med ham.

Kommentarer
Postat av: Ras

Det lyder en del bedre end den P3-udsendelse jeg lige har hørt, hvor Connie Hedegaard snakkede lort.

2006-11-29 @ 11:56:00
Postat av: Graff

Det lyder en del bedre end den P3-udsendelse jeg lige har hørt, hvor Connie Hedegaard snakkede lort.

Postat av: Graff

Wow, twice, nice.

2006-11-29 @ 11:56:52
URL: http://opoetium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback