jeg er i berlin nu

med höjskolen paa studietur. bor i friedrichshain. hamburger bahnhof, casper david friedrich paa altes nationalgalerie og pergamonmuseet i gaar - heftig museumsdag med efterfölgende ikea-ben. i dag mere chillet med shopping usw bag hackescher markt og kaffe og hefe paa kastanienalle. köbte et par graa acne-jeans (mic), som dem jeg allerede har, som er ved at gaa op i syningen i skridtet. jeg kan godt lide at have flere af samme ting, isär jeans og t-shirts. warhol felt the same way...
apropos skridtet: gaar rundt i berlin med glat pik, simpelthen! dagen för afrejse lavede steffen (kollega) og jeg en svedehytte for en gruppe elever paa höjskolen. tingene udviklede sig lidt pga absinth og vodka og pils, og vi endte med at barbere hinandens lög og spille nögenbasket i gymnastiksalen (alle helt glatte). det var meget gräsk eller freikörper-agtigt - det var en skide sjov aften. nu klöer det ad helvede til, red spots!
fredag formiddag gästede carsten thau testrup - jeg havde glemt at formidling af viden, präcision og rytme, närmest kan väre en erotisk situation. hans gennemgang af mies van der rohes neue nationalgalerie var meget berusende og intens - det var närmest som om, han performede en uhyggelig intelligent, men sprudlende slam-tekst! fredag var en sindsyg og smuk dag. jeg vil tage hen og se mies´ bygning i morgen, desvärre er det in between exhibitions 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback