lidt om fruentimmere

inspireret af jens jacobs blog - han er kommet i uføre - har gjort sig utilbens, som det hedder - hos nogle kvinder i san cataldo. jeg ville have skrevet en kommentar på hans blog, men det fungerer ikke på min gamle mac, der er kinesiske skrifttegn all over. ville have skrevet følgende på misterbloggerblogger: hej jj. her er et par sekvenser om fruentimmere fra swedenborgs drømmebog (desværre udsolgt fra forlaget). det er heftige syner - håber ikke du oplever det helt så stærkt: "Så var jeg sammen med fruentimmere, som havde tænder på et vist sted, som jeg ville ind i, men tænderne forhindrede det... Mente også at se tsar Peter og andre store fyrster, som foragtede mig, fordi jeg havde skåneærmer, ved ikke hvilket slæng de kom af". "Forekom mig at jeg i flugten sloges med et fruentimmer, som jog mig i havet og op igen; til sidst slog jeg hende i panden med tallerknen, så hårdt jeg kunne og klemte hendes ansigt, så det så ud som om hun var overvunden". pas på dig selv og spis nu ikke for mange is. kh eslund

Kommentarer
Postat av: jens jacob

jo, det fungerer faktisk, men problemet er vist at jeg har ændret setup, så jeg får en mail hver gang kommentarer postes og så skal jeg godkende den, derfor går der længere tid. din kommentar kom også i fire versioner, men det var vel fordi du prøvede igen og igen. ellers alt i orden hernede, holdt oplæsning igår med succes og har det fint med alle også de to der bare er luft nu - jeg skal jo aldrig se dem mere

2006-06-27 @ 08:02:15
Postat av: eslund

ja, jeg prøvede nogle gange. kan san cataldo anbefales?

Postat av: jens jacob

Cataldo kan fint anbefales, man skal bare have en bedre balance mellem tillid og mistillid (finger i jorden) end undertegnede, der har det med at tro at vi alle skal kunne lide hinanden og høre på hinanden og sådan. man kan sige, at fordi det sociale udbud er begrænset, kommer man både til at hygge sig med nogen man ikke ville have opsøgt derhjemme, såvel som gnedet for meget lår, men nogle man ville være flygtet fra derhjemme. desuden: man kan næppe leve 20-30 dage sammen med en folk uden at deres/mine såkaldte grundkonflikter begynder at reproducere sig. men her er yndigt, søg løs d. 1 november

2006-06-27 @ 12:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback