malonecity i print

malonecity i print


kaspers bog/bøger er trykt nu - det ser sgu godt ud. første bind er på 186 sider og andet bind på 174. malonecity udkommer torsdag den 14. december, glæd dig. der er snart info om bogen på anbliks side, og bøgerne kan allerede bestilles på www.ibooks.dk 
kasper læser fra malonecity på torsdag kl 20 til litteraturcafé i literaturhaus. og der er fest og reception i næste uge på udgivelsesdagen. mere om det længere nede. kig forbi og fejr udgivelsen med kasper og anblik!

Kommentarer
Postat av: Martin Johs. Møller

Jeg har skrevet lidt om dobbeltnummeret af Ildfisken til Sentura. Det er ikke helt klart til sitet endnu, men jeg kan da godt afsløre, at jeg var ret vild med uddraget fra Malonecity. Mine sammenligninger med Johs. V. Jensen, Joyce og Beckett blev måske lidt voldsomme, så dem droppede jeg inden de tog overhånd... Men jeg glæder mig i hvert fald til at læse det hele. Hvis energien fra uddraget holder hele hele vejen igennem så kunne det ligne et rigtigt hit!

Postat av: eslund

jeg glæder mig til at se, hvad du skriver om thomsen og dobbeltnummeret i det hele taget! hvornår kommer det, tror du?

2006-12-04 @ 18:05:39
URL: http://www.eslund.blogg.se
Postat av: Martin Johs. Møller

Jeg venter lige på at høre fra Senturas webredaktør. Alt efter om han har nogle indvendinger så skulle det komme ... snart. Under alle omstændigheder inden for de nærmeste dage. Men det sagde jeg også for et par dage siden.

2006-12-04 @ 19:00:47
URL: http://martinjm.blogspot.com
Postat av: graff

Har netop modtaget anmeldereksemplar! Tak Lars!
Tror ikke dine sammenligninger er helt henne i vejret, Martin. I alt fald ikke i forhold til Thomsens "Baljen". Tilføj dog lige Henrik Bjelke! Peace outttt

2006-12-04 @ 22:58:10
Postat av: Martin Johs. Møller

... så er anmeldelsen at finde på Sentura.dk... og i sin lange råform på min blog.

2006-12-05 @ 22:46:13
URL: http://martinjm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback