livstegn fra hald

livstegn fra hald


jeg ankom til hald i aften kl 19, og her er næsten tomt og meget mørkt. gitte broeng er her også, og peter rosendahl sidder ovre i annekset, vist nok. 
jeg sidder i min celle og  skal være skrivemunk i den de næste 14 dage, og jeg holder også nytår heroppe i min bedste skjorte. jeg vil marchere rundt på mit kammer med en dyr champagne i hånden og en kolosal raket over skulderen. 
måske har jeg fået hul på noget. måske. jeg har i hvert fald skrevet allerede. der er ligesom ikke andet at lave...
jeg håber, i er kommet godt over julen. 

Kommentarer
Postat av: djurhuus

var derude for ikke så længe siden til seeberg-arrangement. med hele baduljen. mit første møde med hald. et fantastisk sted må jeg sige. ser frem til at læse, hvad det bringer dig. godt nytår.

2006-12-28 @ 04:55:23
Postat av: eslund

hej christian

godt nytår til dig. jeg glæder mig til testrup den 14. og tag og læs i almindelighed. det bliver en herlig uge, og jeg har sikkert brug for spræl efter to uger i munkeland.
her er lige tomt i sollys, men kønt og fint, og det er nemt at fokusere. i morgen vil jeg løbe en lang tur omkring hald sø. jeg overvejer også at hoppe i søen en morgen...
i dag cyklede jeg ind til løvbjerg i viborg for at købe mad etc, og jeg købte så meget, at jeg måtte pukle hjem på min alt for lidne cykel med en helt fyldt rygsæk og en stor bærepose på bagagebæreren. tror jeg lignede en krum og forvildet natmand med hætten og huen. cyklen holdt til det trods julevægt og læsset.

vi ses om lidt. hvordan går det med dine tekster? - det må vi vende på tessen.

kh mads

Postat av: Dennis Gade Kofod

Vi ses om en uge. Så skal der skrives.

2006-12-28 @ 20:00:27
URL: http://www.dennisgadekofod.sk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback