så er der orlov

fra testrup. de næste fem måneder har jeg fri til at skrive og hænge ud i kbh. jeg glæder mig! et par hængepartier spærrer: oversættelsen af nyberg til ildfisken er stadig ikke blevet lavet - bliver færdig til onsdag - og et personligt miniessay til reception om samme nyberg skal være færdig i midten af næste uge. ellers står den på sejlads med drengene i tre dage omkring samsø og tunø, og endelig er der en større konferenciertjans i festugen, som skal overståes, før jeg kan holde helt skrivefri. i går kom jeg hjem fra 10 forrygende dage på augustkurset på testrup, en gammel elev-uge med max oktantal (og promille ofte). det er vildt, at være så mange kåde og skøre mennesker på et sted, så koncentreret, så forholdsvis lang tid. der kommer givetvis efterchokarrangementer i kbh de næste uger, der er allerede indkaldt til en enkelt på "kassen" på fredag. turen hjem fra kurset var smuk, det regnede heftigt, og alt var gråt og tåget på en fin måde. vi hørte høj musik i bilen - havde ikke hørt turn on the bright lights, interpol, længe - vi ankom til byen med kim larsen i ørerne og brede, trætte smil. tak for en dejlig uge, folkens.

Kommentarer
Postat av: Ebs

hey mads, det var en super uge. som kræver en del nætters søvn at komme over. tag ida med næste år, hun mangler.
kh ebs.

Postat av: eslund

det gør jeg, ebs. vi ses på kassen på fredag

2006-08-16 @ 11:09:54
URL: http://www.eslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback