Reklame for Strand Bookstore





Kommentarer
Postat av: morten okbo

der er noget tegneserie over det?

2009-10-21 @ 10:33:00
Postat av: eslund

jeg efterligner en kvinde, som workoutede bizart i tompkins square park. folk er græseoverskridende, stiller sig bare op i parker og laver tai chi eller martial arts lige ved siden af andre folk på en bænk fx - som om der ikke er andre mennesker til stede. i columbus park var der en, som legede van damme bag ved en gruppe gamle kinesere, der sang og spillede (-:

Postat av: morten okbo

haha! fantastisk!!!



ja, de kører deres eget ræs helt åbenlyst. jeg husker en ældre mand på washington square, var det vist. han stod på inliners, i tank-top og pandebånd og i hans (er det hans eller sine? jeg lærer det aldrig) speedos hang og dinglede en walkman og sådan cirklede han rundt på pladsen.



nå nå, tænkte jeg.



glæder mig til at høre om turen. hey, fik du stjålet et askebæger til mig?

2009-10-23 @ 14:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback