Langt lys


Lidt langt lys på: Her er et par arrangementer sidst i marts, som jeg er med i:

Torsdag den 26. marts klokken 20-22 er jeg i panel med Elisabeth Friis og Søren Schou i forbindelse med den næste kritikersalon på Forfatterskolen. Christina Hesselholdt og Thøger Jensen er aftenens forfattere, og vi skal diskutere Hesselholdts Camilla and the horse og Jensens Høfde Q - med mindre forfatterne præsenterer helt nyt materiale. Christina og Thøger læser op inden diskussionerne.

Fredag den 27. marts er der Piratoplæsning #6. Jeg leder efter et sted i København til arrangementet, det skal være stort eller ret rummeligt - gerne et privat hjem, kollegie, kollektiv eller industri - og der skal kunne holdes en gedigen fest efter oplæsningerne. Skriv hvis du kan hjælpe mig eller kender nogen, som kan!

Piratoplæsning #7 bliver givetvis fredag den 1. maj i København, og Piratoplæsning #8 kommer til at foregå i Århus torsdag den 7. maj, dagen før Store Bededag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback