hmmmm


fy for satan, det står stille herinde. som luften i en gammel kællings møghytte! måske er der ikke så meget at rapportere, måske har jeg bare for travlt med noget andet. virkeligheden, arbejde og facebook fx. graff synes, at det hele er gået i stå, og han har vel lidt ret i den betragtning. krankenheimer skriver også noget om den sag. jeg ved ikke, hvad jeg skal sige. jeg skriver her, når jeg har lyst, og når jeg ikke synes, jeg har skrevet i lovlig lang tid. det er kedeligt at læse blogs, som er stivnede, helt klart. men jeg synes også tit, jeg spilder min tid med at blogge og læse andres blogs. der er noget reserveret over det, men det skal forestille at vise et engagement og en interesse i alt muligt. der står en del halvstuderet snak - også her. jeg burde læse flere bøger i stedet. og skrive mit lort.
jeg vil hellere se folk. drikke en bamse. møde den og den til et arrangement i byen. lave et arrangemet selv. jeg synes, diskussioner på bloggen tit er forudsigelige. de bliver det i hvert fald hurtigt. jeg gider det ikke rigtigt, kan jeg mærke. ikke lige nu i hvert fald. doven snak herfra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback