djævelsk træt


har jeg været efter et par heftige uger. nåede lige at restituere efter verbale pupiller, så satte undervisning hele torsdag + århusoplæsning og heftig bytur torsdag nat en ny bølge søvnunderskud i gang. trak stikket ud fredag og lørdag - nåede dog at se mikkel carls glimrende udstilling "glimrende fadernavn" på galleri q i går - og i dag har jeg siddet med korrekturen til preben majors nye bog, som snart kommer på anblik. glæd jer! i aften skal jeg til kronprinsparrets kulturpris med nye rør og steffen, henrik hall og the good the bad and the queen spiller. jeg glæder mig helt vildt til albarn og drengene.

de næste uger står på undervisnining på testrup (jørgen leth og bagefter tre uger om lyd+litteratur med morten okbo), weekend i københavn (har ikke været hjemme i to uger næsten) og en masse læsning til montanas litteraturpris. jeg har en stor stak bøger stående på gulvet her ved siden af. ildfisken er også på trapperne - nr. 37/38 udkommer omsider den 18. oktober, og vi holder en lille reception på galleri tom christoffersen samme aften. sæt kryds i kalenderen, men mere om det senere. 


Kommentarer
Postat av: eslund

albarn og drengene var forrygende i går. det var en fantastisk koncert.
og respekt til de royale for valget af henrik hall, han danser blæret (-:
sov over mig i dag og kunne ikke nå til jylland, det har ikke noget med i aftes at gøre. det blev ikke sent


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback