ugen, der gik, og ugen, der kommer

jeg har sovet længe i dag for første gang i lang tid. det har været en sjov uge med for lidt søvn, har set en masse folk, pendlet mellem århus og københavn, spillet en meget vellykket koncert med nye rør på testrup i onsdags, som blev filmet - jeg lægger snart noget af det ud på min myspace, hvis jeg kan finde ud af det - og i søndags underviste jeg i århus til forfatterkursus om kortprosa med thomas hvid kromann og max ipsen. i aften, som nævnt herunder, er der reception for banana split på vela, hvor jeg skal være jørgen leth i et collageinterview med/mod hanne vibeke holst. på torsdag er der oplæsning i århus på LYNfabrikken med lars frost, thomas hvid kromann og hans otto jørgensen, som vil læse op af fluebogen - hans anblikudgivelse, som kommer på gaden i april. fredag udkommer anne-louise bosmans' digtsamling villa på borgen, og der er reception for bogen et par dage efter.
påsken står på kanotur med 30 testrupelever mandag og tirsdag. vi sejler fra ry til silkeborg på søerne den første dag og ender ved truust med helt tilsyrede arme. sidste år var min skuldre ved at falde af, fordi jeg havde taget for hårdt fat og tænkte, jeg var en indinaner. hvis vejret er som nu, bliver det en meget smuk tur. det er virkelig blevet forår. skærtorsdag den 5. april spiller nye rør en minikoncert på the lab, jeg læser nye ting op ved den lejlighed, så kig forbi. du er jo ikke på besøg hos svigerforældrene i jylland. du er jo ikke i sommerhus med veninderne i gilleleje, du puster ikke æg med dine børn og din kone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback