i øvrigt

skal jeg deltage i et debutantseminar på biskops arnö den 26.-30. juni, og jeg har fået ny og federe lejlighed på fjerde i den opgang, jeg bor i nu. jeg skal se rufus den 3. juli i operaen og clap your hands say yeah den 11. i vega. og snart er det spoken word tid. og gf er på vej tilbage i superligaen!

i øvrigt

og leonora, mit tøj er mindst lige så dyrt som dit! jeg spiser altid ude. er du måske på tøjsponsorat? det tror jeg ikke nikke nej, du er. og ipods og kameraer hænger konstant som smykker på min krop (-: 

Kommentarer
Postat av: Mads Mygind

Gode ting sker, og sommeren er skizofren.
AGF er på vej tilbage og det er jeg lykkeligst for.
Pas på dig selv, alt bedste, med meget mere,
hejhejhej!
Mads.

2007-06-16 @ 21:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback