skulle lige hilse på byen igen

og så blev det selvfølgelig til 1000 øl på props og et smut forbi funke sent til et dødsstød. pludselig var alle gået, mens glaffey og jeg sad og snakkede - om min næse bl.a. og hendes også! alle var æblefar, mr. samosa, sara emilie og glaffey, og på props måtte man også trækkes med martin og lone og lars fynbo (lone og jeg brystede os af vores flotte sangstemmer, men hun må ikke synge i bandet for mads mouritz - det er for galt, blev vi enige om). det var rigtig hyggeligt.  jeg glemte min aftale med blodbanken i formiddags, men jeg tror, det var godt nok.

fra på søndag står den på "tag og læs! - litteratur som modkultur" på testrup højskole. torsdag den 18. kl 20 uddeles montanas litteraturpris på seminaret. 
information rapporterer fra testrup hele ugen og carsten andersen fra politiken vil også skrive fra højskolen. jeg blogger vel også lidt fra det, i guess.


skulle lige hilse på byen igen

Kommentarer
Postat av: eslund

bukdahl har skrevet et spidst svar (i information i dag) til peter nielsens spidse udfald mod såkaldt banlige kritikere, dvs. lars. se tues blog og martin larsen og kornkammeret for synspunkter i den sag.
bukdahl slutter af med: "vi ses på højskole". så er der er lagt i ovnen...

Postat av: rasmus graff

Håber Testrup er fedt! Fandt lige ud af, at det koster meget mere end hvad jeg har på mig. Desuden er min skidne cykel punkteret 3 gange i dag, så måske er det dér pengene skal lægges. Cheers.

2007-01-15 @ 22:03:16
URL: http://singularitet.blogspot.com
Postat av: mister bloggerblogger

så er t-historien afleveret - at your request, sir

2007-01-16 @ 14:04:45
Postat av: eslund

takker, jj. jeg har læst den. herligt!

ærgerligt, rasmus, her er ellers sjovt. cheers back at ya

2007-01-17 @ 12:57:34
URL: http://www.eslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback