nyt gulvtæppe i riddersalen

nyt gulvtæppe i riddersalen

simon dencker lægger sin roman "kejsersnit" ud på riddersalens gulv for overskuelighedens skyld. malerierne bagved er peter laugesens (beklager, at de er spejlvendt) . simon debuterer senere i år på anblik, glæd dig - det er en skide god bog. 

i det hele taget sker der spændende ting på anblik i 2007. vi har flere nye udgivelser undervejs, der er vel ingen grund til hemmelighedskræmmeri længere.
bl.a er der nyt fra hans otto jørgensen, og der er debutbøger fra katrine buchhave (roman), katinka my ågård (digte) og jens peter kaj jensen (roman). desuden udgiver vi en antologi om christian skovs forfatterskab og to nye numre af ildfisken - det første bliver et lyriknummer, som allerede er under udarbejdelse. hurrra hurra!


Kommentarer
Postat av: rasmus graff

Fedt fedt fedt! Glæder mig til jeres nye udgivelser. Særligt Jørgensens lyder fedt, Lars snakkede lidt om det.
Der er vel også et Eslund-manus der skal skrives udgivelsesklart?! Ellers - dejligt med nogle debutanter, for var 2006 ikke i grunden et år uden særlig mange?

Postat av: eslund

helt sikkert, rasmus. hvis alt går vel kommer der en firkant fra mig.

mht debutanter: der kommer noget fra kristina glaffey på gyldendal og maja lucas debuterer på athene. og så har jeg hørt om lars bo nørgaard, men jeg ved ikke, hvor han kommer. og så er der selvfølgelig morten søkilde, som vist endelig kommer på arena. jeg glæder mig til at se det helt fysisk - det er glimrende og bliver en flot og speciel udgivelse.

2007-01-06 @ 00:51:00
URL: http://www.eslund.blogg.se
Postat av: rasmus graff

Lyder som en Arena-dottir udgivelse :-) Det ser jeg bestemt også frem til. Nåede aldrig at få fat i Søkildes A8-hæfte, som sikkert er godt.

2007-01-06 @ 09:48:20
URL: http://opoetium.blogspot.com
Postat av: Martin Snoer

Peder Frederik Jensen debuterer også med en roman til februar.

2007-01-06 @ 18:52:23
URL: http://hundefterkegler.blogspot.com
Postat av: kristina

eslund din kegle, flet næbet eller jeg bider dig i den plasticopererede

2007-01-17 @ 18:01:31
Postat av: eslund

åh, ikke bide i min prægtige snude, kristina. jeg fletter det bedste, jeg har lært

2007-01-18 @ 07:59:51
URL: http://www.eslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback