dennis og jeg har lige været i hald sø

og har haft drengedillere små og blå af det. men der var nogle tømmermænd som skulle chokbehandles. jeg var i århus i går og drak mange øl med mine drenge på ris ras, og det blev sent eller tidligt, og jeg har sovet på en sofa i nat. forinden havde vi set nick cave teaterkoncerten på århus teater. anders birk fra nye rør spiller guitar i forestillingen, som var rigtig rigtig god. jeg vil varmt anbefale at se den. jeg er ellers temmelig teaterskeptisk. meget faktisk. men det her var glimrende og rørende og alt muligt fint. nick cave kører indtil den 3. februar (sagt med adrian hughes stemme, og så kommer der en smagsdommernejingle).

Kommentarer
Postat av: jens jacob

billederne, tak! bathing beauties?

2007-01-11 @ 12:36:10
Postat av: eslund

det var simpelthen for koldt til, at man kunne tage billeder, desværre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback