back in black

rasmus graff har skiftet blog til http://singularitet.blogspot.com. han er gået tilbage i sort.

bemærkning i den forbindelse: jeg kan ikke kommentere på den blog og heller ikke på i hvert fald krankenheimer og sigurds, fordi man skal have en googleaccount. behøver det at være så besværligt? jeg insisterer på at beholde min grå og svenske blog - holder skansen, nu hvor pia ikke blogger mere (-:

på kornkammeret følger serup op på bl.a. martin johs.' bemærkning om tues udpegning af post langpo-tendenser i det nye ildfisken. jeg vil ikke kommentere udførligt på det, men blot bemærke, at det ikke var en tanke, vi selv havde, da vi samlede teksterne. jeg er opmærksom på mit eget tilhørsforhold til den slags poesi, men ellers tror jeg ikke, redaktionen er yderligere tilbøjelig derhen. 
jeg er selv spændt på vores næste nummer, som kommer til at dreje sig fuldstændigt eller i høj grad om ung dansk lyrik. vi bringer bidrag af 9 digtere, hvis tekster bliver læst af 3 kritikere i grupper af 3. digterne er alle såkaldt yngre og såkaldt nye eller på vej - det har været et udvælgelseskriterie. så må vi se, om tendenserne fortsætter. jeg er spændt på at se bidragene og ligeså meget læsningerne af dem. der kommer i hvert fald nogle kritiske signalementer af det, vi trykker næste gang.

 

Kommentarer
Postat av: Sigurd

Note: jeg skulle gerne have ændret indstillingerne, så det er muligt for enhver at smide kommentarer.

Postat av: rasmus graff

Hey Eslund - man burde kunne kommentere der... man kan - som der sygt nok står - "choose an identity", herunder kan man være en google/blogger, other eller anonym. Håber det virker at tage en af de tre.

2007-01-08 @ 19:05:51
URL: http://singularitet.blogspot.com
Postat av: kasper

hi mads: jeg er uteknisk, og stadig ny, men siger ligesom graff at man vist bare vælger en google-blogger. jeg er også lidt flov over minus-links, men får sikkert en kender til at fikse det snart.

2007-01-09 @ 16:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback