sneet inde

på testrup, nærmest. de fleste lærere, som bor i århus, kunne ikke komme herud i morges, og i aftes strandede 10-15 personer på skolen efter en koncert med makiko harabayashi trio. eleverne har skovlet sne i lange baner hele formiddagen.
jeg skal til lemvig i aften og er spændt på, om det er muligt at køre derop. jeg skal i sommer hus med drengene, og sommerhusområdet er garanteret fuldstændig ufremkommeligt, men vi tager altså chancen. først skal vi til oplæsning på LYNfabrikken i århus og høre skinnebach, laugesen og have. have afløser major sørensen, som jeg vildt gerne ville have hørt. det er er sgu ærgerligt, at han ikke kommer. rygtet  siger, han er faldet - gamle krop.

Kommentarer
Postat av: Ida

Your Mother Speaking:
Tjek lige vejrudsigten, makker. Det er rimeligt ufedt at sove i en snedrive i Harboøre. Og jeg mener, når folk overnatter på Holbæk Motorvejen, og der er mere sne på vej ... (fuldfør selv resten af sætningen med din mors stemme).

Postat av: eslund

drengene SKAL afsted! om vi så skal rulle derop i en snebold.

2007-02-22 @ 14:16:10
URL: http://www.eslund.blogg.se
Postat av: Ida

Husk antifrostvæske ;-)

2007-02-22 @ 19:23:48
URL: http://ebbensgaards.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback