i morgen læser jeg op

i morgen l?se jeg op

i forfatterforeningens lokaler, tordenskjolds gamle stuer i strandgade 6, kl 19. lige nu ryger jeg en cigaret. jeg læser op til forfatterforeningens debutantaften for lyrikere, selv om jeg debuterede i 2005 - de havde glemt mig sidste år, simpelthen. det er nok, fordi anblik er så lille et forlag, helt svært og snævert at få øje på, hvis ikke man kniber øjnene sammen (-:
i denne weekend er der forårsweekend på testrup for tidligere og nuværende elever, så kbh bliver et hurtigt visit. temaet er alt godt fra sverige, og jeg skal undervise i nyere svensk poesi med stramme jeans og spidse sko på og snus under læben. vi skal høre svensk indie i lange baner. et kæmpe kor skal synge ace of base hele lørdag eftermiddag, det gad jeg godt være med til, hvis ikke jeg selv skulle undervise.
næste weekend skal jeg lave skriveværksted med hørehæmmede på castberggård ved hedensted, og et par dage efter fortæller jeg om min bog på mit gamle gymnasium i tørring. 3.g-eleverne har læst "stærkt røde". lars frost kommer vist også derned, ham har de også læst. 
med andre ord, jeg er i jylland næsten hele tiden. jeg er er så anekdotisk for tiden...

Kommentarer
Postat av: rasmus graff

Du er så anekdotisk!
Og her en mere: Det er ikke forlaget der er så snævert og lille, det er din bog med bambussilkesider, den forsvinder selv nogle gange i min egen lille reol!
Apropos svensk indie - kom på Lades Kælder den 26. maj, der spiller svenske Ef (myspace.com/ef), og der skal høres øl og nydes gyldent væske!
Nå men vildt og fedt, din bog er blevet læst i en gymnasieklasse!
kh
rasmus

Postat av: rasmus graff

der skal også høres musik. Rettelse.

2007-04-12 @ 15:51:22
URL: http://singularitet.blogspot.com
Postat av: Maria Maarbjerg

Hils på TAG. Mon ikke det er Helle K der har kanoniseret dig?

2007-04-18 @ 23:53:19
Postat av: eslund

jeg hilser, maria. det er steen fiil, der har kontaktet mig, men jeg skal nok nive helle i skinken (-:

2007-04-19 @ 10:37:23
URL: http://eslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback