dårlig stil

d?rlig stil


er vågnet for sent og kan ikke nå frem til testrup til min workshop om nyere svensk poesi. ingen snus under læben i eftermiddag. jeg må have slukket mit vækkeur i søvne, skulle have været oppe kl 7, men vågnede nogle timer senere. det holder ikke. dette er en officiel undskyldning.
det var en fantastisk aften i går. der var ikke så mange publikummer til oplæsningen, som gik fint. men rifbjerg var der, og han var aftenens hemmelige gæst, som sagde pæne ord om oplæsningerne og læste op af sin debutsamling. jeg synes, det var fedt, at han var der. jeg har stor respekt for hans person, selvom jeg ikke er lige glad for alt, han har lavet.
efter oplæsningen var vi på eifelbar. det blev ikke sent, så det er ikke derfor, jeg ikke kom op - jeg har bare ikke sovet rigtigt i de seneste fire nætter. dennis, allan, gitte broeng (billedet), ida bertelsen, kenneth krabat, høxbroe, æblefar og særligt erik trigger var herligt selskab. det var meget opløftende!

ps. martin johs´ kæreste vurderer, at jeg er ked af det. hun er skarp. ikke at jeg går rundt og hænger med næbet, men på en eller anden måde har hun nok ret. mine anekdoter dækker over manglende fokus og ulyst til at sætte mig ind i ting. er vel lidt distræt for tiden, "det oplever jeg meget stærkt, nærmest som et BAD".

Kommentarer
Postat av: Lonni

I var allesammen fine i går. Gitte Broeng var absolut aftens engel!

Alt det bedste
Lonni (mormor) Krause

Postat av: Susanne

Ham der Trigger har jeg også truffet. Han har en slags bror i ånden i Norge, Trond Davidsen. Davidsen har endda skrevet en roman der hedder Triggerhappy! ... Jeg ser bare ikke helt for mig lige nu hvordan vi får fikset ægteskabet.

2007-04-14 @ 16:23:45
URL: http://tigerclaws.blogspot.com
Postat av: jens jacob

Bad out of hell?

2007-04-16 @ 11:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback