laugesen

og singvogel var på scenen i kafcafeen i slutningen af sidste uge. der var desværre ikke så mange at se/høre dem, måske fordi det kostede 75 at komme ind. det er altså for galt og meget.
men os, der smed pengene, kunne høre nogle helt nye laugesentekster, som var virkelig gode. især en "oversættelse" af dylans highway 61 var smuk! og sætningen/refrainet: "jeg er med dig i rockland, jørgen" har rumsteret i mit hoved lige siden - teksten/pastichen er selvfølgelig en sympatisk og ironisk kommentar til lethsagen.

Kommentarer
Postat av: pho

Kultur koster penge med mindre det er støttet i hoved og røv. 75 kr. for at se og høre Laugesen plus 4-5 musikere er da rørende billigt.Spillede de også Laugesens oversættelse af Stones og Kinks?

Postat av: eslund

det kan jeg til dels godt følge, men det er alligevel en tung mønt at hive op af tasken. et sådant arrangement bliver for hattedamer og kulturbrugere, hvis man kan sige det. teatergængertyper.
jeg mener ikke, ahn læste stones + kinks oversættelser - i så fald er det gået hen over hovedet på mig, og det kan jeg næsten ikke tro.

tillykke med udgivelsen, i øvrigt. glæder mig til at læse den

2006-09-19 @ 16:42:37
URL: http://www.eslund.blogg.se
Postat av: rasmus

Ja, Jørgen-sangen er fandme god!! Hørte den helt tilbage i februar, da de spillede i Aalborg. - glæder mig til at læse din bog - bare skriv løs - din idé virker god!!

2006-09-19 @ 21:06:10
URL: http://opoetium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback