desktop report

fanfare: i dag begynder jeg officielt på at skrive den bog. pligter og andet stads er af vejen, der er frit udsyn fra skydeskåret i marstalsgade nu. jeg har lige købt en macbook, så der er altså ingen undskyldninger mere, ikke tekniske i hvert fald (det er en liret computer!). jeg forsøger at lave kontortid for mig selv, ellers bliver det noget rod.
i første omgang skal jeg have tekster klar til, at nye rør skal i studiet i viborg den 5. oktober. vi har 6,30 minutter på en cd-antologi med lyd+litteratur, som bliver præsenteret i anden halvdel af november. morten søndergaard og janus kodal og flere andre er med på projektet. det bliver nok prosa og prosadigte - det er en realistisk spådom. jeg vil gerne arbejde videre med tonen/stilen fra de fem sanser i "stærkt røde...", men teksterne må gerne blive længere og mere "personlige", what ever that is. jeg vil gerne skrive om nogle store, umulige ting, det er et herligt forlæg - så må man tænke sig om og disciplinere sig selv. havet, vreden, vinteren - den slags. fritz kocher/walser, francis ponge, tor ulven, robert musil, hesselholdt, ernst jünger er inspirationer pt. jeg vil gerne lave poetisk saglige fremstillinger, gerne med urimelige og håbløst private/idiosynkratiske indslag og synspunkter. en personlig fremstilling af fænomener, følelser etc... 

Kommentarer
Postat av: Dennis

Så sker der noget.

Er selv i gang, men har ikke annonceret noget.

Husk, derrrr kan søges penge d. 1. oktober og d. 1. november.

2006-09-18 @ 18:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback