sækken er ved at blive for tung

så jeg tog mig sammen i dag og løb en tur ud på kalkbrænderi- og fiskerihavnen. der ligger et gigantisk hangarskib på vejen derud, og helt derude er der en anden verden - lidt a la containerhusene i kaurismääkis "manden uden fortid". sejlersko koster 159, og fleecetrøjer er på tilbud i skibsprovianten til 239. det var smukt ude over øresund, lommer i skyerne, som solen skinnede igennem. der var stor sigtbarhed, barsebäck var helt tydelig og landskrona, tror jeg det var.
det var en god oplevelse at løbe igen. jeg har været super stenet på det seneste og er nærmest blevet ryger. det holder ikke! jeg skal ud igen i morgen, uanset vejret. jeg kan faktisk godt lide at løbe, hvis det regner en smule eller er koldt. efteråret er fint nok lige nu, synes jeg.

anbefaling: broadcast: tender buttons (oh yeah, én til gertrude). fantastisk plade, som jeg hørte, mens jeg løb. skide god! i går faldt jeg over det seneste geigerblad på kua - de anmelder broadcasts nyeste (godt) - the future crayon. den plade må jeg have. ligesom jeg må have anskaffet mig den nye bonnie "prince" billy, trentemøller, i got you on tape og murder´s "stockholm syndrome", som jeg kunne se, at peter-clement også gejler over. det, jeg har hørt på myspace, er i hvert fald godt.

things are great in general, pånær sækken altså, og at det står lidt stille med mine egne tekster.
ildfisken er på trapperne - det er satstid nu. og der er store ting på vej næste år fra anblik, skulle jeg hilse at sige. flere nye (nye) bøger (hemmeligt hemmeligt) og en antologi med læsninger af christian skov. mikkel carl har afleveret omslag til skovbogen i dag, og det er fristende at lægge et billede ud af det, men det ville være dårlig stil. venter med det - glæd jer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback