apropos

æblefar. good old applejack nielsen. vi skal interviewe mette moestrup til ildfisken i morgen aften. vi skal snakke om/ud fra det bidrag, hun skal have med i føromtalte nummer af ildfisken - det er et af tidsskriftets nye tiltag; en slags bag om bidraget samtaler. apropos mette, jeg skal huske at nævne for hende, at hun bør få startet den blog om tøj og litteratur og musik snarest. jeg har tænkt mig at blære mig lidt med mit tøjsponsorat (-: nb! "høsten" hos mads nørgaard blev i øvrigt et gråt jakkesæt med diskrete striber og en enkel og stilfuld grå skjorte...

Kommentarer
Postat av: jens jacob

nydelig blog, ace, men hvorfor har du valgt en svensk grundopsætning?

2006-05-15 @ 12:35:45
Postat av: eslund

det er et godt spørgsmål, jj, ærligt yalt ved jeg ikke, hvordan man ændrer opsætningen endnu. heller ikke hvordan jeg laver links. det skal nok komme. tak for omtalen på mister blogger blogger. og lige over! - det er skægt at læse din blog

Postat av: eslund

og så er jeg vel bare lidt svensk i hovedet, kanske

2006-05-15 @ 12:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback