john cale med band

spiller på train om nogle timer, jeg glæder mig! skal mødes med anders birk på rådhuscafeen kl 18.30 - vi har bestilt bord og skal have stjerneskud inden koncerten. det er vores måde at gå ud på og være kulturforbrugere. sidst jeg hørte cale var på rytmeposten i odense for et par år siden. det var lige efter hobo sapiens pladen, og jeg blev meget lykkeligt fuld og nærmest ekstatisk. da jeg fik et glimt af sætlisten. jeg er vild med john cale.
 
"then i saw john cale
he´s been looking really great
he´s been coming by the office to exercise with me..." 
- a dream, songs for drella

Kommentarer
Postat av: Peter H. Olesen

Ikke at jeg gerne ville være der og lytte til Cale med band, men jeg foretrækker ham nu alene på scenen og et flygel og sin akustiske guitar.
Hils den kulsorte walisiske elegantiér!

Postat av: eslund

det kan jeg godt følge. men det var en rigtig fed koncert - cale og bandet havde virkelig lyst til at spille og de legede med genrerne og repetoiret var bredt. der var både nye ting og flere numre fra island tiden og også et par velvetnumre. mest stenet/specielt/spændende var at de legede med en heavy-agtig lyd og tæthed i flere sange - det fungerede overraskende godt.

2006-06-14 @ 17:01:23
URL: http://www.eslund.blogg.se
Postat av: Peter H. Olesen

Nåh, for fanden, det var i går! Ja, så kan du ikke hilse ham, medmindre han stadig hænger ud i Midtbyen. John Cale på Café Drudenfuss, John Cale på Englen, John Cale i Mejlgade...

2006-06-14 @ 18:06:35
URL: http://overdrevet.blogspot.com
Postat av: eslund

kunne have været sjovt! på rytmeposten spillede jeg dart med cales band efter koncerten, det er nogle sjove, helt unge gutter. hovedpersonen selv var selvfølgelig gået til ro - sikkert med en sund saft eller juice på natbordet. john cale i torkild simonsens baghave, john cale i den gamle by. john cale på lægterne til gf´s nedrykningskamp.

2006-06-14 @ 19:44:27
URL: http://www.eslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback