jeg kysser efter sigende godt (-:

jeg har lige været på hovedbiblioteket i århus for at låne en stor stak cd´er, og der faldt jeg over det nyeste nummer af tidsskriftet graf, som bringer en fællesanmeldelse af min bog og francis ponges at tage tingenes parti (en ære at blive anmeldt med ham, tænker jeg, helt klart!). anmeldelsen er skrevet af vagn remme, og den udarter sig mærkeligt til en dialog med hans kone, som påstår, at hun hun har kysset med mig - hvem er denne kone, og hvornår har vi snavet?! de diskuterer bogen lidt frem og tilbage, stenet anmeldelse, jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad vagn synes om bogen, men det er vel smigrende i det mindste at få at vide, at jeg kysser godt. måske er det den bedste anmeldelse, jeg har fået (-: jeg lægger anmeldelsen ud, når den er lagt ud på grafs side. check evt selv på www.grafen.biz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback