det dårlige ved sommeren

så at sige, er, at alt er gået i stå. ingen nye bøger rigtigt, få nye cd-udgivelser, og aviserne er fulde af luft og skribentvirksomhed. jeg tænker på kulturstoffet selvfølgelig, desværre er der rigeligt grasserende nyheder hver dag fra mellemøsten (godt for redaktørerne, forestiller jeg mig, guf for en nyhedshungrende, engageret journalist). især en dag som i dag, hvor det regner og er gråt, kan jeg næsten ikke vente på, at der går hul på pausen. jeg håber, det hele starter igen snart. jeg tror, det begynder med at nogen nyser, eller at en eller anden pludselig uden videre sætter i syg sprint ned af fortovet på nordre frihavngade - som en kuldret hund. det gode ved sommeren er selvsagt, at det er sommer, at solen skinner, at pigerne er smukke at se på, at tingene bare giver sig selv på en mærkelig smidig måde. men en rigtig protestant får dårlig samvittighed af den slags i den længden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gamle protestant! And I thought I was the only one


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback